Welkom op de verkenner site.vuur stoken

Dit is de digitale hangplek van de Verkenners S.B.N.D. troep van Scouting Buys Ballot Epe / Heerde. Op dit stukje van het internet vind je wetenswaardigheden en nieuwtjes van de verkenner speltak.

De verkenners draaien iedere zaterdag (m.u.v. de vakanties) opkomst op ons clubterrein aan de Kooiweg. De opkomsttijden zijn van 14.00 tot 16.30 uur. Uitzonderingen hierop staan in de jaaragenda.

S.B.N.D. staat voor Schout bij nacht Doorman. We hebben voor deze naam gekozen omdat dit de naam van de jongenstak van Scouting Epe/Heerde was. In 1982 is de Schout bij nacht Doorman (jongens) samen gegaan met de Jan van Riemsdijk (meisjes): de huidige Buys Ballotgroep.

pionieren

De laatste informatie, zoals actuele wijzigingen van opkomsten zul je hier vinden. Brieven en mailings hebben hier ook een plekje gekregen. Dan kan je alles nog eens rustig nalezen.

Brieven etc. worden niet meer per post verstuurd, maar vinden digitaal hun weg naar je. Hiervoor hebben we van iedere verkenner zijn mail adres. Mocht dit adres wijzigen, geef het dan even door.

Kom dus regematig hier even langs en mis niets!

Scoutinggroeten,

de Verkennerleiding S.B.N.D. troep