Groepsinformatie

De Scouts

Wat doen Scouts?

Als je tussen de 11 en 15 jaar bent, dan zijn de scouts “the place to be”. Hier pionier je met hout en touw je eigen vlot in Intro foto Verkennerselkaar en ga je ermee het water op. Natuurlijk doe je ook uitdagende sport- en spelactiviteiten of gewoon popcorn maken boven het kampvuur. Bijna alles is mogelijk bij de Scouts, zeker als je een week lang in tenten op kamp gaat en voor je zelf moet zorgen. Scouts: Natuurlijk avontuurlijk!

Onze groep heeft twee Scoutsgroepen: het WNF-Vendel (meisjes) en de Verkenners (jongens).

Er zijn per seizoen twee of drie weekendkampen. Het zomerkamp vindt in de regel aan het begin van de zomervakantie plaats en duurt een week. Vaak is dit op een scoutingkampeerterrein in Nederland, maar ook het buitenland behoort tot de mogelijkheden.

Wanneer en waar?

De Scouts hebben opkomst op zaterdagmiddag, van 14.00 uur tot 16.30 uur. Deze opkomsten zijn op ons scoutingterrein ‘De Huve’ aan de Kooiweg in Heerde.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je een keer komen kijken? Dat kan, je mag altijd een keer meedoen met onze opkomst.

scouts2

Voor meer informatie:

Contact met de leiding van de Scouts:

Mail naar de leiding: