Groepsinformatie

De Bevers

Bevers zijn jongens en meisjes van 5 t/m 7 jaar, die samen met hun leidingleden spelen in de fantasiewereld van Lange Doener. In het huis Hotsjietonia beleef je de spannendste avonturen. Maak snel kennis met huize Hotsjietonia en zijn bewoners.

Intro foto BeversWat doen Bevers?

Bij de bevers beleef je de gekste avonturen. In het huis Hotsjietonia maak je tekeningen, ga je knutselen of loop je tochten. Of wat dacht je van een broodje bakken boven het kampvuur of een stoere hut bouwen in het bos?

Halverwege het seizoen gaan we een nachtje "logeren" (zo heet ons kampje). Ons grote kamp is in juni: twee nachtjes logeren in of bij het clubhuis.

Wanneer en waar?

De Bevers hebben opkomst op zaterdagmiddag, van 14.00 uur tot 16.30 uur. Deze opkomsten zijn op ons scoutingterrein ‘De Huve’ aan de Kooiweg in Heerde.

Ben je nieuwsgierig geworden en wil je een keer komen kijken? Dat kan, je mag altijd een keer meedoen met onze opkomst.

Voor meer informatie:

Contact met de leiding van de Bevers: