Avond/Nachtactiviteiten in het bos:

Zoals bekend zijn de bossen tussen zonsondergang en zonsopgang niet toegankelijk. Een uitzondering hierop zijn de Heerder gemeentebossen, waarvoor we een vergunning voor deze activiteiten hebben mits we hiervan melding maken. De vergunning bestaat uit een "strippenkaart" waardoor we 10 maal per jaar gebruik van deze vergunning kunnen maken. Kaart overzicht gebied voor avondactiviteiten

In onderstaande tabel kan je zien hoeveel we al "verbruikt" hebben dit jaar en welke speltakken een melding aangevraagd hebben. Maak dus gerust gebruik van de vergunning, maar wel verstandig...

Het kaartje laat zien voor welke gebieden de activiteiten toegestaan zijn. Klik op het kaartje om te vergroten (opent in nieuw scherm).

De activiteiten zelf mogen tot uiterlijk middernacht duren.

Het melden gaat via het groepssecretariaat door het sturen van een mailtje. Houd er rekening mee dat het bij de gemeente ook verwerkt moet worden; verstuur dus uiterlijk twee weken voor je activiteit je mail.

Nr.  Speltak                     . Datum (2016-2017)    .
1  Jota Oktober
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Notulen Verenigingsraad en -bestuur, leden- en poulelijst, draaiboeken, checklisten, evaluatieformulieren en arbozaken:

De draaiboeken en notulen staan nu op een ander gedeelte van de website. Hiervoor moet je met een apart account inloggen. De login-gegevens staan in  elk mailtje met de agenda en het mailtje met de notulen van de vergadering.

Na inloggen verschijnt er een extra menu links onderaan. Hier staat ook een verwijzing naar de draaiboeken, ledenlijsten etc.