Locatie clubhuis

8181 PB Heerde
tel.: 0578 – 694257
internet: http://www.scoutingbuysballot.nl

De clubgebouwen zijn gelegen aan de Kooiweg in de gemeente Heerde; klik hier voor kaart en lokatie.

• GPS: N 52022.806' - E 6000.190'
  • RD grid: 196940 - 488204

Routebeschrijving vanuit de richting:

Zwolle:

1. Neem de A50 richting Apeldoorn, bij afslag 28 Heerde Zuid de snelweg verlaten.
  2. Onderaan de afrit rechts (richting Epe)
  3. De eerste weg rechts (Zwarteweg; schuin tegenover restaurant "De Keet" / Mc. Donalds)
  4. Weg blijven volgen; gaat bij Y splitsing (net na kruising met fietspad) over in de Mussenkampseweg
  5. Bij T-splitsing linksaf de Kooiweg in (bij de kruising staat een rode TPG-brievenbus)
  6. Kooiweg volgen: bij het einde van de verharde weg is een parkeerplaats waar u de auto kwijt kan. De weg langs het clubhuis is voor doorgaand verkeer afgesloten.
  7. De ingang van het complex ligt rechts, 10 meter verderop.

Apeldoorn:

1. Neem de A50 richting Zwolle, bij afslag 28 Heerde Zuid de snelweg verlaten.
  2. Onderaan de afrit links (richting Epe)
  3. Zie verder vanaf punt 3 van de routebeschrijving vanuit richting Zwolle.

Per openbaar vervoer (bus):

Vanuit Zwolle station NS:

1. Neem Syntus Gelderland lijn 202 of 203 richting Apeldoorn.
  2. Uitstappen bij halte "Transferium Horsthoek Heerde".
  3. Loop langs restaurant "De Keet" naar de Eperweg; loop vervolgens riching Epe.
  4. De Zwarteweg ligt ongeveer 20 meter voorbij restaurant "De Keet", voor verdere routebeschrijving: zie de routebeschrijving vanuit de richting Zwolle vanaf punt 3.
  5. Reistijd: bus: ongeveer 34-38 minuten, looptijd bushalte - clubhuis plm. 16 minuten. Kosten: plm. € 3,82 (enkele reis OV chipkaart zonder korting).

Vanuit Apeldoorn station NS:

1. Neem Syntus Gelderland lijn 202 of 203 richting Zwolle.
  2. Uitstappen bij halte "Transferium Horsthoek Heerde".
  4. Reistijd: bus: ongeveer 39-43 minuten, looptijd bushalte - clubhuis plm. 16 minuten. Kosten: plm. € 4,21 (enkele reis OV chipkaart zonder korting).

Kijk op de site van 9292 ov reisinformatie voor de exacte vertrek- en reistijden van de bus (opent in nieuw scherm).